Blogs

Soms ben ik wel eens jaloers op ze: op speciaalzaken. Je voelt er de liefde voor het vak, de oprechte aandacht voor jou als klant. Smaak, geur, zicht, gevoel en gehoor zorgen er samen voor beleving. Het getuigt van lef om te durven kiezen voor...

De AVG houdt ondernemers bezig. Iedereen moet er iets mee, maar waar ga je beginnen? Om ondernemers op weg te helpen, heeft Communicatiehuis de Liemers in maart 2018 twee kennissessies georganiseerd. Hieronder een korte samenvatting, wat het is en waar je rekening mee moet houden...

Natuurlijk, er zijn mensen die dat ene uur tijdsverschil bij de overgang naar de zomertijd niet of nauwelijks ervaren. Er zijn er ook genoeg die er een week voor nodig hebben. Ikzelf hoor echt tot die laatste groep. Ik vind het niet erg dat het...

Stel je voor: je staat ineens in het middelpunt van de belangstelling. Jij of je bedrijf hebben een mijlpaal bereikt of je hebt een jubileum te vieren. Als ík het moest zeggen, doe mij maar een stuk taart of een glas champagne en dat is...

Zodra je iets van je bedrijf laat zien of horen, doe je aan communicatie. Je laat een eerste indruk achter en geeft een soort visitekaartje af. Hoe groot de impact is, is afhankelijk van veel factoren. Vaak gebeurt het onbewust. Iemand kent jou of komt langs...

Is een papieren brochure of productcatalogus nog van deze tijd, of kies je voor een online productoverzicht? Deze vraag hoor ik regelmatig van ondernemers. De investering van een papieren uitvoering is best kostbaar, nog afgezien van het up-to-date houden wat aandacht en accuratesse vraagt. Bedrijven...