Communicatie in uitvoering

Stel: je hebt een mooie website en een zakelijke Facebook-pagina. En dan?

Komen de klanten nog steeds niet spontaan op je afgevlogen? Herkenbaar.

Met communicatiemiddelen alleen kom je er meestal niet. Je moet er ook regelmatig iets mee doen om een ‘honing-effect’ te bereiken.

 

Het helpt om per medium een communicatieplan op te stellen.         

  • Wat is bijvoorbeeld je belangrijkste boodschap? En je doel?
  • En hoe en hoe snel wil je dit doel bereiken?

Heb je hulp nodig bij het opstellen van een communicatieplan of bij het bedenken van een (cross)mediastrategie? Bel me gerust: 06 51 80 60 19.

 

De volgende stap: voer jouw communicatieplan of reclamecampagne uit.

Uh….wanneer en hoe dan? Je kunt natuurlijk:

  • even tijdelijk je werk laten liggen
  • je nachtrust opofferen of
  • snel een stagiair inhuren.

Of je gaat voor efficiënte kwaliteit en haalt er een professional bij: mij!

 

Als communicatieregisseur zorg ik van a-tot-z voor jouw ‘honing’.

Ik vergroot de zichtbaarheid van jouw bedrijf zeg maar als een soort communicatieregisseur of ‘honingbij’ op afstand. Van idee tot uitvoering.

 

3 voordelen van een ‘honingbij’ op afstand:

  • Het levert je tijd en rust op.
    Je weet vooraf waar je aan toe bent en laat het geregel aan mij over. Ik zorg bijvoorbeeld voor de begroting, briefing van de creatieve experts, de controle van het (beeld)materiaal en de publicatie.
  • De uitstraling van jouw communicatie-uitingen is herkenbaar.
    Ik zorg voor creativiteit, professionaliteit, eenduidigheid en continuïteit.
  • Jouw communicatie-uitingen passen beter bij jou en je doelgroep, omdat ik als ‘buitenstaander’ makkelijker zie wat jouw bedrijf uniek maakt.
    Jij bepaalt hoe lang je mij jouw communicatie-activiteiten wilt laten uitvoeren. Dit kan voor de duur van een campagne zijn of voor een langere periode op projectbasis.

 

Wil jij optimaal profiteren van mijn expertise als communicatieregisseur?

Marcel:
‘Social media pasten niet bij ons. Dat is wat we al jaren zeiden. Toch hebben we de stap gezet. Paula plaatst regelmatig onze berichten. Maar trekt ons ook aan ons jasje als we weer inzakken. Resultaat: in 1,5 jaar tijd een verdubbeling van het aantal volgers!’