Gefeliciteerd met je werkjubileum!

Gefeliciteerd met je werkjubileum!

Sinds deze week word ik verrast door felicitaties met mijn werkjubileum. Ineens realiseerde ik me waar dat vandaan komt. LinkedIN! Mijn eerste gedachte was: wat een gedoe.

Eerlijk is eerlijk, zelf zie ik het ook regelmatig voorbij komen en klik het dan weg. Waarom? Wie zit er nu op zo’n bericht te wachten? Tot gisteren dus. Ik realiseerde me dat connecties die zo’n bericht versturen, attent zijn, je een compliment willen geven voor je expertise, je jarenlange ervaring en in contact willen blijven. Ze kennen je en weten hoe je je werk doet. En wat deed ik? Ik hechtte er geen waarde aan. Niet aardig van mij tegenover mijn connecties die dit compliment gaven. Ik waardeerde de aandacht van mijn ambassadeurs niet eens. Heeft dat met mijn eigenwaarde te maken?

Ontwikkelling

Deze reflectie past binnen de ontwikkeling die ikzelf en DVVR op dit moment doormaak. Werken vanuit je kracht en doen waar je goed in bent. In deze 34 jaar ervaring heb ik alles binnen het reclame- en communicatievak meegemaakt. Van werktekeningen met papier en lijmpot tot digitaal opgemaakte pagina’s. De kwaliteit van het werk is enorm verbeterd. De creatieve mogelijkheden van bijvoorbeeld Indesign zijn bijna onuitputtelijk, maar soms moet je je ook afvragen al die mogelijkheden iets extra’s bieden.

In die 34 jaar heb ik mij ontwikkeld in mijn vak. Ik heb me bijgeschoold op het gebied van media, marketing, digitale communicatie, websites, social media, maar vooral de combinatie van alles.

Crossmediaal

Dat brengt me bij Mijn passie van mijn vak: hoe informeer ik de klant van mijn klant, die de beste oplossing heeft voor het probleem van mijn klant, op een verrassende en eerlijke manier? Of korter gezegd: hoe zorg ik voor zichtbaarheid van mijn klant?

Het maakt niet uit welke communicatiekanalen je gebruikt. Het gaat er om dat je boodschap aankomt. Met de juiste woorden, in de juiste vorm, op het juiste moment. Als je dit alles vervat in één kreet, dan is dat voor mij crossmediale communicatie. Want ik blijf erbij dat print en digitale communicatie niet zonder elkaar kunnen. Als je niemand vertelt wat je doet, waarom gaan ze dan naar je zoeken? Al is je website nog zo mooi, als er niet op staat wat jij je klant biedt, wordt niet je gevonden. Als je niet laat zien waarin jij de expert bent, waarom zou ik dan klant bij je worden?

Daarom ben ik nu blij met al die felicitaties met mijn werkjubileum: 34 jaar bij DVVR. Deze mensen waarderen mij om wat ik voor ze doe, of voor ze gedaan heb. Hartelijk dank daarvoor!

In de afgelopen 34 jaar heb ik (mee)gewerkt aan opdracht voor o.a.:

Alpensonne Nederland, America’s Tent Logdes, Attent Wonen & Welzijn, Balans Uitzendbureau, Business Center/Decom, Berendhaus Groep, De Bos Makelaardij, Het Centrop, Ministerie van Justitie, Coadit, Crowntek, Denkers International, Derksen Retail Organisatie, Derksen Schoenmode, Driessen Transport Wijchen, DRU Verwarming, Easy Life International, Ebbers Wonen Colors@Home, L’Estheticienne, Fysiofit De Liemers, Geabe Accountants & Belastingadviseurs, Gemeente Duiven, Genap, Zaal Gieling Groessen, Gerrits Lammers Makelaardij, Hascor, Home Garden Shop, Iselinge Hogeschool, De Jager Meubelen, Gerechtshof Arnhem, Keten Dementie De Liemers, Kinkelder, Kleynenborgh, Klinipath, KMD, Kromstaf, Winkelcentrum Kronenburg, Liemerije, Liemers Caravans, Jan Linders Supermarkten, Grand Café de Markt, Maxwell, Zorgcentrum Meander, Nass Accountants, NS Reizigers regio Oost, Oortgiese Interieurbouw, Oral Care Products, De Oude IJssel, Pandriks Bake-off, Plus Retail, Plukon/FriKi, Technisch bureau Pola, Sensamove, Siza, Solar Nederland, Ster Inkoop- en Verkooporganisatie (Kerstpakketten), Market Food Group/Bakkerij ’t Stoepje, Vermeulen Groessen, Veiligheids- en Gezondheidsregio Gelderland Midden, Autobedrijf Frans Vos, IJsselgroep

Wil jij je connecties ook feliciteren of in contact blijven, kijk dan op rechtsboven op je LinkedIN startpagina onder het kopje: 15 redenen om contact op te nemen.

Geen reactie's

Geef een reactie