Je wilt een betere, grotere zichtbaarheid van je bedrijf, maar twijfelt of je op de juiste weg zit. Houd je plan tegen het licht bij een communicatie adviseur die kritische vragen stelt, maar ook met je mee denkt. Door samen te sparren gaan we voor het beste resultaat, een betere zichtbaarheid van je bedrijf. Als we dat realiseren, dan ben ik blij.
Een heldere boodschap
In 5 stappen komen we tot een heldere boodschap die jouw klant aanspreekt met als doel een grotere zichtbaarheid van je bedrijf en jouw oplossing.
- Wie is je klant?
Wat vindt hij of zij belangrijk? Welke karakteristieken kent jouw klant? We gaan voor een helder beeld van je klant, zodat we weten wie we willen bereiken. - Wat is het probleem van je klant?
Waar ligt je klant van wakker? Wat gebeurt er met je klant als dit probleem blijft bestaan? - Wat is jouw oplossing?
Hoe kun jij het probleem van je klant oplossen? En wat is de meerwaarde van jouw oplossing voor de klant? - Hoe ga je je klant bereiken?
Hoe wil je klant jouw informatie ontvangen? Online, offline of juist crossmediaal? - Wat is je boodschap?
Hoe kun je jouw boodschap het beste laten aansluiten bij het probleem van je klant? Zowel in beelden als in tekst.
Mijn meerwaarde
Ik stel me op als ‘de klant’ en stel de lastige vragen om jouw boodschap nog helderder te krijgen. Zodat we nog meer kunnen af te stemmen op dé oplossing die jij voor jouw klant hebt. Ik houd het overzicht en zorg voor een consequente uitstraling die bijdraagt aan je imago en zichtbaarheid.
Verrassend & eerlijk – mijn werkwijze
- We maken een afspraak, bij voorkeur bij jou op locatie, voor een kennismakingsgesprek van 1,5 uur.
- Samen kijken we naar wat jij wilt, maar ook wat jouw klant wil weten. Alles in het teken van een grotere en betere zichtbaarheid van je bedrijf.
- We beslissen samen of welke rol ik op me neem. Alleen de adviseur of ook de uitvoering van je plan.
- Ik maak een kort gespreksverslag en een duidelijke begroting.
De investering voor deze intake is € 250,- excl BTW. Gaan we daarna samen aan het werk? Dan maken de kosten voor de intake onderdeel uit van de totale begroting.
Pas als we het samen eens zijn over aanpak en begroting, zetten we een volgende stap naar de zichtbaarheid van je bedrijf.