Communicatie in uitvoering

Je weet wie je klant is, wat zijn probleem is en je kent jouw oplossing. Je weet hoe je deze ideale klant kunt benaderen en welke informatie je met hem wilt delen. Met als belangrijkste doel: het vergroten van de zichtbaarheid van je bedrijf. Super! De vraag is nu: ga je dit zelf uitvoeren of huur je een specialist in? Iemand die het overzicht houdt, die zorgt dat alles op tijd en correct wordt uitgevoerd. Dat scheelt je een hoop tijd en aandacht. En jij hebt tijd voor het werk dat er echt toe doet:je klant tevreden houden en je omzet vergroten.

 

Uitvoering uitbesteden

Het scheelt je een hoop tijd, werk en uren. Je wordt op de hoogte gehouden van de voortgang. En, je weet vooraf wat het kost en wat je ervoor krijgt. Dat is helder!

Op basis van het communicatie-advies hebben we bepaald wie we willen bereiken, waar en wat de boodschap is. Dit vraagt om een plan, de uitvoering van dit plan en een goede planning. Voor mij is dit dé uitdaging om het voor jou uit te voeren. Als alles loopt en op tijd wordt geleverd, ben jij blij en ik tevreden.

 

 Aandachtspunten

  • Campagnedoel benoemen, de zichtbaarheid van je bedrijf vergroten.
  • Lengte van de campagne vaststellen
  • Campagnebudget bepalen
  • Campagnebegroting opstellen en gaande het traject controleren
  • Planning maken en controleren, bijsturen waar nodig
  • Briefing schrijven voor uitvoerenden zoals tekstschrijven, vormgever, dtp-er, fotograaf, drukker, webbouwer enz.
  • Communicatiekanalen inrichten
  • Controle van alle uitingen op inhoud (tekst en beeld) en technische specificaties
  • Selectie beeldmateriaal
  • Inkoop drukwerk en alle andere middelen
  • En wat er meer nodig is.

Voordeel voor de ondernemer

We maken vooraf afspraken over wat ik ga doen, voor welke periode en wat mijn prijskaartje is. Zo weet je altijd vooraf waar je aan toe bent. Communicatie is mijn vak, ik word niet afgeleid door andere werkzaamheden. Ik blijf in de flow. Daardoor werk ik doelgericht en efficiënt. Vergelijk dit eens als je het zelf erbij doet of dat je hier een medewerker voor aanneemt.

 

Wat het kost

Een traject van 3 maanden kost € 2.950,- exclusief BTW, afhankelijk van de omvang van de werkzaamheden.

Inhoud van dit traject:

  • Elke maand samen aan tafel voor overleg over de voortgang.
  • Uitwerking en aansturing van de uitvoering.
  • Controle en eindredactie van alle middelen.
  • Inkoopcoördinatie van de benodigde communicatiemiddelen.
  • Vraagbaak tot maximaal 4 uur per maand
  • Inkopen zijn in dit bedrag niet inbegrepen. Deze worden apart begroot en gefactureerd.

Ik ben ook inzetbaar voor een langere periode. Wat nodig is bepalen we samen. Je mag gebruik maken van mijn ervaring, kennis en kunde alsof ik een onderdeel van jouw organisatie ben.

Het resultaat

Meer zichtbaarheid van je bedrijf en de oplossing die je biedt voor het probleem van je klant. Vooraf bepalen we samen welk resultaat we met alle communicatie-inzet willen behalen.

 

Lees wat klanten vertellen over Paula van Remmen