Ik ben een goede luisteraar, kritisch en een tikkie eigenwijs. Ik ben wie ik ben, eerlijk en creatief. Ik sta naast de ondernemer. Samen met de ondernemer bespreken we de koers naar de beste scoringskansen. Ik weet de weg in het marketing- en communicatievak. Ik heb een groot netwerk met specialisten die ik inzet als ik het zelf niet (zeker) weet.
Hoe ik werk
Ontwikkelen van zichtbaarheid van een bedrijf begint bij het kennismaken met de ondernemer. Er moet een klik zijn. Als we het samen niet kunnen vinden, (we hoeven het niet eens te zijn) ontstaat er geen goede samenwerking. Eerlijkheid en je laten verrassen zijn de ingrediënten die scoren. Van jou verwacht ik de wil om het anders te doen, tijd om te willen scoren met communicatie en commitment voor mijn inbreng.
Afhankelijk van je vraag, doorlopen we alle stappen om te gaan Scoren met Communicatie. We bepalen de doelgroep, inventariseren je product en vertalen dit naar het probleem van jouw droomklant en de oplossing die hij zoekt. We bepalen welke kanalen nodig zijn om jouw droomklant te bereiken. Daarna schrijf ik de briefing voor de vormgever, webbouwer, andere creatievelingen. Hiermee kun je zelf verder of ik neem de regie en zorg dat jij verder kunt met jouw onderneming. Ook het financiële deel, de planning en de uitvoering mag je aan mij overlaten. Bij mij geen open eindjes hierover. Je hebt altijd één aanspreekpunt voor marketing en communicatie. Dat voorkomt dat je telkens hetzelfde verhaal moet vertellen en het vaak anders wordt uitgelegd dan je bedoelde.
Lees meer over mij in mijn blog: Ik verkoop geen gebakken lucht