Wil jij honing aan je kont?

Je bent je eigen onderneming gestart. Je bent gegroeid in omzet, misschien heb je nu wel medewerkers. Wellicht heb je je product of dienst aangepast op basis van wensen van je klanten. Maar je huisstijl is nog steeds hetzelfde. Past die nog wel bij je potentiële klanten? Of is het tijd om daar eens op in te zoomen?

Herken je dit?

Maak dan een afspraak voor een objectieve blik op jouw huisstijl en logo. Ik kijk niet alleen naar ‘mooi’, maar ook naar functioneel. Zodat je huisstijl als honing werkt en jij klanten aantrekt.

Nieuwsgierig geworden?

We gaan het gesprek aan en kijken hoe jouw bedrijf klanten aantrekt, en hoe je jouw expert-status als honing kunt inzetten. Als dat helder is, schrijf ik de briefing en gaat de vormgever voor je aan het werk. Met als resultaat een logo en huisstijl die bij jou passen, maar ook jouw doelgroep aanspreken.

Mijn motto: ik maak een huisstijl vooral voor jouw klanten. Natuurlijk moet jij er trots op zijn en er graag mee willen werken, maar het belangrijkste is dat jouw klanten herkennen waar jouw bedrijf voor staat. Want dan werkt je huisstijl als honing en trek je er klanten mee aan!

Een mooi voorbeeld: Ondernemershuis Hanzegilde

Logo-ondernemershuis-hanzegilde

 

Ondernemershuis Hanzegilde moest verhuizen en wilde persé in Doesburg blijven. Deze verhuizing was voor Jelle en Ilse de aanleiding om mij in te schakelen voor een nieuw logo en bijpassende huisstijl. De opdracht was: het moet passen bij het historische karakter van Doesburg, maar ook aansluiten bij de manier van samen werken van het Ondernemershuis: leren van ondernemers onder elkaar en gebruik maken van elkaars kennis. Hierboven zie je het resultaat.

Speciaal aanbod voor bezoekers van Ondernemershuis Hanzegilde

Wil jij als bezoeker van het Ondernemershuis Hanzegilde ook (figuurlijk) honing aan je kont? Maak dan gebruik van mijn speciale aanbod:
We zoomen in op het imago van jouw bedrijf. En op basis van ons gesprek, jouw wensen en de verwachtingen van jouw klanten/doelgroep, gaan we aan de slag.

Met als resultaat:

een nieuw logo, vormgegeven in 4 huisstijl elementen,
(bijvoorbeeld briefpapier, visitekaartje en twee pagina’s van de website) voor

€ 975,-

(normaal € 1.250,-).
Dit aanbod is geldig t/m 31-12-2018. Dat wil zeggen dat je de opdracht vóór deze datum hebt gegeven. Prijzen zijn exclusief 21% BTW, eventueel drukwerk, het bouwen van de website en het schrijven van teksten.