Over Paula van Remmen

Ruim 30 jaar geleden stapte ik in de reclamewereld. Een wereld van hard werken en deadlines halen. Ook een wereld die de afgelopen 10 jaar enorm veranderd is. Print deed een stap terug en werkt nu samen met alle digitale communicatiekanalen. Voor mij een verrijking van de complexe communicatiewereld waarin we nu leven en ondernemen.

 

Ik heb de afgelopen jaren gewerkt aan, maar ook geworsteld met, mijn online zichtbaarheid. Ik heb ervaren dat het lastig is voor jezelf zichtbaarheid te creëren. Doe ik het wel goed? Hoe kom ik in beeld bij mijn doelgroep? Wie is mijn doelgroep? Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze doelgroep met mij wil werken, zodat je hen kan helpen nog beter te scoren bij jouw droomklant?

Mijn passie

Ik wil ondernemers helpen te Scoren met Communicatie, die daarmee willen investeren in de groei van hun onderneming. Die een sparringpartner zoeken omdat ze zelf ervaren dat een frisse blik van buitenaf een mooie aanvulling is op hún drijfveer.

Ik ben een goede luisteraar, kritisch en een tikkie eigenwijs. Ik ben wie ik ben, eerlijk en creatief. Ik sta naast de ondernemer. Samen met de ondernemer bespreken we de koers naar de beste scoringskansen. Ik weet de weg in het marketing- en communicatievak. Ik heb een groot netwerk met specialisten die ik inzet als ik het zelf niet (zeker) weet.

 

Hoe ik werk

Ontwikkelen van zichtbaarheid van een bedrijf begint bij het kennismaken met de ondernemer. Er moet een klik zijn. Als we het samen niet kunnen vinden, (we hoeven het niet eens te zijn) ontstaat er geen goede samenwerking. Eerlijkheid en je laten verrassen zijn de ingrediënten die scoren. Van jou verwacht ik de wil om het anders te doen, tijd om te willen scoren met communicatie en commitment voor mijn inbreng.

Afhankelijk van je vraag, doorlopen we alle stappen om te gaan Scoren met Communicatie. We bepalen de doelgroep, inventariseren je product en vertalen dit naar het probleem van jouw droomklant en de oplossing die hij zoekt. We bepalen welke kanalen nodig zijn om jouw droomklant te bereiken. Daarna schrijf ik de briefing voor de vormgever, webbouwer, andere creatievelingen. Hiermee kun je zelf verder of ik neem de regie en zorg dat jij verder kunt met jouw onderneming. Ook het financiële deel, de planning en de uitvoering mag je aan mij overlaten. Bij mij geen open eindjes hierover. Je hebt altijd één aanspreekpunt voor marketing en communicatie. Dat voorkomt dat je telkens hetzelfde verhaal moet vertellen en het vaak anders wordt uitgelegd dan je bedoelde.

Lees meer over mij in mijn blog: Ik verkoop geen gebakken lucht