Veelgestelde vragen

Ik heb al een bestaande relatie met een vormgever, kunnen we hiermee samenwerken?

Ja, dat kan. Op basis van de doelstelling die we samen hebben besproken, maak ik de briefing voor de vormgever. Ik neem, in overleg, de contacten over en maak afspraken over prijs en planning.

 

Ik heb pas een nieuwe website, gaat die dan ook ‘op de schop’?

Dat ligt eraan. Als we samen besluiten dat de boodschap aangepast moet worden om jouw klanten nog beter aan te spreken, moet er ook iets aan je website gebeuren. Als de website technisch goed werkt (dus bijvoorbeeld al responsive is), kunnen wellicht kleine aanpassingen volstaan. Goed om te zeggen: we houden alle bestaande communicatiemiddelen onder de loep om een eenduidige uitstraling en boodschap te krijgen.

 

Krijg ik de garantie dat ik echt nieuwe klanten en meer omzet ga krijgen?

Garanties kan ik niet geven. Mijn werkzaamheden zijn maar een klein deel van het grote geheel. De bijdrage die jij en medewerkers leveren aan het eindresultaat is van grote waarde. Daarom is het ook heel belangrijk dat er draagvlak is voor de boodschap en de manier waarop we die naar buiten brengen. Het is voor mij geen probleem de medewerkers in dit traject te betrekken.

 

Wat gebeurt er als we elkaar niet begrijpen?

Je bedoelt dat er geen klik is? Zitten we op de juiste golflengte, snappen we elkaar en willen we samen investeren? Komt één van beiden tot de conclusie dat dit niet zo is, dan nemen we afscheid na het eerste gesprek. Je ontvangt het betaalde bedrag omgaand retour. Ook voor mij geldt: ik stop graag mijn energie in jouw bedrijf, zolang het van twee kanten komt. Van jou verwacht ik de wil om het anders te doen, tijd om te investeren om te scoren met communicatie en commitment voor mijn inbreng.